Zorg en Hoop...

25 oktober 2022 - Matapica, Suriname

Ja...en dan vertrekken we zo naar Vliegveld Zorg en Hoop voor de vlucht naar Kabalebo. De naam van het vliegveld klinkt al uitermate positief. Zorg...waarover vraag je je dan af? Of de piloot Google Maps wel aan heeft staan? Teveel dram dronk voor ie instapte? Een witte snor heeft? Vliegtuig maar één vleugel bezit? Landingsgestel al kwijt is? Kortom: geen idee waar je je Zorgen over moet maken

Hoop is natuurlijk dat al die dingen niet gebeuren en je gewoon gezond aankomt zonder je parachute gebruikt te hoeven hebben. Hoe dan ook: We will fly !

Zorg en Hoop II:

Maar niet nadat we bij de verkeerde terminal af waren gezet. Taxi al weg...dus bepakt en bezakt richting Hoofdweg gesjouwd en goede hangar gezocht. Hoezo zweten?? Na 3 keer vragen dan de goede loods gevonden. Nee,niet de groene..en nee, ook niet de grijze. Nog net niet: "Vliegtuigen op.Hangar weg,mevrouw". Bleef de laatste Oranje hangar over. En daar zitten we dus nu. Braaf en bezweet te wachten. Niemand te zien. Hoop!

1. Aly:
    25 oktober 2022
    Wat een HOOP,( toestand) hopelijk.....is het allemaal goed gekomen , en zijn jullie nu op de plaats van bestemming ( mogen we hopen)
  2. Talytha:
    26 oktober 2022
    Volop actie, gelukkig verloopt alles soepel en gestructureerd. Prachtfoto’s weer zeg.